Vážení klienti,
oznamujeme Vám, že s platností od 1. 1. 2024 se v našem nestátním zdravotnickém zařízení on-line 24 s.r.o.
mění výše poplatku za administrativní zpracování dat a služby recepce. Poplatek se bude vybírat jednorázově
ve výši 800,- Kč/rok. Možnost platby poplatku na ½ roku se tímto ruší.
Dále je zaveden tzv. storno poplatek za neomluvenou absenci objednaného vyšetření ve výši 1000,- Kč.
Neomluvená absence je stav, kdy se pacient neomluví ( osobně, telefonicky či mailem) do 48hodin před termínem
objednání. Tato povinnost vyplývá z dokumentu Práva a povinnosti pacientů. V rámci zkvalitnění služeb Vám budeme
rozesílat pomocí SMS upozornění na termín Vaší návštěvy u specialistů.
Administrativní poplatky se nevztahují na:
- na klienty, kteří si hradí i jeden z programů individuální péče
- na klienty nad 80let
- na klienty do 18 let
- invalidní důchodce 2. a 3. stupně
- invalidní důchodci 1.stupně mají 50% slevu /poplatek 400,- Kč/rok
- na klienty, prokazující se potvrzením hmotné nouze
Administrativní poplatek /vysvětlení:
- jde o úhradu nákladů činnosti administrativní a organizační povahy.
- objednávání na vyšetření k specialistům našimi zaměstnanci
- v případě nečekané změny ordinace lékaře ( např. nemoc, dovolená) jste neprodleně informováni a přeobjednáni
- zasílání výsledků vyšetření elektronicky e-mailem nebo poštou
- vyhotovování kopií výsledků a doporučujících listin
- komunikaci s vybraným lékařem telefonicky, nebo emailem mimo ordinační dobu